Mikołajskie Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Lokach-MS przekazuje sprawozdanie, z

wykorzystania 1 transzy grantu Związku Biur Porad Obywatelskich, otrzymanego zgodnie z

Umową o powierzeniu grantu nr. 2 z dnia 9 czerwca 2020 r.

  1. Okres rozliczeniowy, objęty sprawozdaniem:: 8 czerwca -30 listopada 2020 r.
  2. Otrzymana kwota 1 transzy grantu: 13.450,00 zł
  3. Kwota rozliczona niniejszym sprawozdaniem: 11.932,97 zł, w tym

– wynagrodzenie doradców brutto (6 mieś. x 1440,00 zł): 8640,00 zł

– koszty eksploatacji BPO: 1329,05 zł

– materiały biurowe: 203,92 zł

– tablica informacyjna BPO: 100,00 zł

– plakaty informacyjne BPO (40 szt.): 160,00 zł

– strona internetowa (www.mikolaiskie.org.pl ): 1500,00 zł

 

  1. Kwota pozostała na rachunku wnioskodawcy: 1.517,03 zł. Zostanie ona wydatkowana do

31grudnia br. na:

– wynagrodzenia brutto doradców za m-c XII’2020: 1440,00 zł

– koszty eksploatacji BPO: 77,03 zl

 

W okresie objętym sprawozdaniem zrealizowano:

  1. 294 osobo-godz. dyżurów doradców BPO Mikołajki (49 dni x 3 godz./dzień x 2 os.). Co

istotne, w okresie od czerwca do końca października br. dyżur w BPO był prowadzony w

formie tradycyjnej tj. osobistego przyjmowania klientów przez doradców, z zachowaniem

dystansu, w maseczkach i z odkażaniem stołów, klamek, itp. Od listopada br. dyżury

prowadzone są wyłącznie w formie telefonicznej za wyjątkiem sytuacji, kiedy niezbędna

jest albo analiza dokumentów, albo też sporządzenie pisma lub pism. W takich sytuacjach

prosimy klienta o przyniesienie dokumentów (umawiamy się na konkretny dzień i

godzinę), a następnie o odebranie sporządzonych przez doradców pism (w analogicznym

trybie). W okresie sprawozdawczym rozpatrzono 103 sprawy, 98 klientów BPO.

]jednocześnie, przy okazji każdej wizyty w BPO klient otrzymywał do wypełnienia ankietę.

Ankiety te także wypełniano w trakcie konsultacji telefonicznych.

 

  1. W ramach kosztów eksploatacji finansowano część kosztów funkcjonowania Centrum

Aktywności Lokalnej, odpowiadających funkcjonowaniu BPO, takich jak: energia

elektryczna, gaz (ogrzewanie), woda i ścieki, wywóz śmieci, usługi telekomunikacyjne

(telefon, Internet);

 

  1. Dla potrzeb BPO zakupiono materiały biurowe, takie jak: papier ksero, długopisy, bloki,

itp.;

 

  1. W ramach realizacji projektu zaprojektowano oraz zlecono wykonanie tablicy

informacyjnej BPO, umieszczonej nad ciągiem pieszym. Tablica została zawieszona w

czerwcu br.;

 

  1. Także w ramach realizacji projektu zaprojektowano oraz zlecono wykonanie plakatu

informującego o funkcjonowaniu BPO. Plakat ten (form. A3) został rozwieszony w

czerwcu br., we wszystkich 17 sołectwach Gm. Mikołajki oraz na tablicach

ogłoszeniowych samorządu, na terenie miasta;

 

  1. z małym opóźnieniem (na początku września br.) została uruchomiona strona internetowa

Mikołajskiego Stowarzyszenia (www.mikolajskie.org.pl), na której zamieszczono m.in..

informację, iż została ona wykonana przy wykorzystaniu grantu ZBPO.

 

Mikołajki 30 listopada 2020 r.